Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΟΜΑΤΙΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Κύριε Μεντζελόπουλε,

Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε ποτέ για σχοινί


Θα έπρεπε ο δεσπότης του Πειραιά να ξέρει ότι πουθενά η Αγία Γραφή δεν αναφέρει ότι ο Χριστός ζητά αυτόκλητους σωτήρες, ούτε γράφει πουθενά ότι ο Χριστός θα σώσει τον άνθρωπο το μόνο που γράφει είναι το η πίστις σου σεσωκέ σε.


Ο Πειραιώς λοιπόν καλά θα κάνει να αφήσει τα βαρύγδουπα λόγια του και να το παίζει ξερόλας επί παντός θέματος, διότι ο λαός σήμερα χρειάζεται λόγο παρηγορητικό και να ακολουθήσει τον δρόμο του Αρχιεπισκόπου τον απλό και ταπεινό εάν επιθυμεί να είναι σωστός Επίσκοπος. Το να συνεχίζει να απαντά σε έναν ατέρμονο διάλογο περί στοματικού έρωτα τον καθιστά γραφικό, ας ελέγξει τα του οίκου του και ας αφήσει την άκομψη ψευτοαρθρογραφία του χάριν εντυπωσιασμού.


Μπορεί να είναι κυρίαρχος στην Μητρόπολή του, που δεν την έφερε από τον μπαμπά του, αλλά άλλο κυρίαρχος και άλλο ασύδοτος. Επειδή όμως το έχει παρατραβήξει το σχοινί θα πρέπει η Δ.Ι.Σ να τον μαζέψει, για να τελειώνουμε όμως με τον κύριο Μεντζελόπουλο, γιατί άλλα γράφει ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας γι’ αυτόν και για να μην αρχίσουμε να βγάζουμε τις επιστολές του Αυστραλίας κ. Στυλιανού προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ας αφήσει τα περί στοματικού έρωτος στους γιατρούς, τους Καθολικούς στην ηγεσία τους και τις Εβραϊκές κοινότητες στον Οικουμενικό Πατριάρχη και ότι άλλο αυτός νομίζει κατά το αρρωστημένο του μυαλό πως είναι δική του υπόθεση.


Ας ξεκινήσει να εξηγεί το Ιερό Ευαγγέλιο καλύτερα, γιατί αυτή είναι η δουλειά του και τίποτα παραπέρα, για τα άλλα λόγο έχει ΜΟΝΟ το σώμα της Δ.Ι.Σ. ή της Ι.Σ.Ι., Έτσι για να τελειώνουμε με τον μαϊντανό Σεραφείμ. Τι έκανε όμως αυτός ο καθαρός άνθρωπος Σεραφείμ, για τον Βησσαρίωνα Κοκλιώτη που είναι σήμερα παπάς στην Αγγλία (Διαβάστε την Συνοδική Απόφαση κατωτέρω),για τον παραιτηθέντα για τους γνωστούς λόγους Κοζάνης Αμβρόσιο αλλά τώρα αυτός λειτουργεί και χειροτονεί αφού βέβαια πριν φύγει από το σπίτι παίρνει την ευχή της παλλακίδας του.


Τι έκανε ο κ. Σεραφείμ, για την Αίτηση Θεραπείας που έστειλε ο Χριστόδουλος στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τους κίναιδους Μητροπολίτες; Είχε καταπιεί την πατερίτσα του; Για να μην του θυμίσουμε και άλλα. Ο Μεντζελόπουλος μου θυμίζει κάποιον Σοδομίτη ολκής, αλλά κατά τα άλλα ομιλούσε για τον λόγο του Θεού γιατί έτσι κάλυπτε την δική του πομπή!


Άγραφα 20/10/2012

ΖΑΧΟΣ ΠΑΝΟΥΛΗΣ

Αξίζει, νομίζω, να υπενθυμίσουμε εδώ τι είχε γράψει στην εφημερίδα Το Βήμα της Εκκλησίας της Ι. Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας (Μάρτιος 2006) ο Αρχιεπίσκοπος Στυλιανός για την περίπτωση του Μητροπολίτου Πειραιώς.


Ο κ. Στυλιανός είχε στείλει επιστολή προ της εκλογής του κ. Σεραφείμ στον Πειραιά σε όλους τους Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, ζητώντας τους ουσιαστικά να μην τον ψηφίσουν. Γράφει λοιπόν: Εκθέτοντας πάντως και δημοσιοποιώντας αδιάψευστα πειστήρια (από το επίσημο Υπηρεσιακό Αρχείο της Ι. Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας) περί του τρόπου με τον οποίο μας επαγίδευσε εις το να μας υποκλέψει το ιερώτατο Επισκοπικό αξίωμα ο εκ της Εκκλησίας της Ελλάδος ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος Αρχιμ. Σεραφείμ Μεντζελόπουλος, δεν είχαμε την αξίωση, μήτε ασφαλώς την αφέλεια να πιστεύσουμε, ότι θα εματαιώναμε την ως ‘άριστα’ ενορχηστρωμένη από τους πρωτεργάτες της «Χρυσοπηγής» εκλογή του, εις την Μητρόπολη Πειραιώς.


Έπρεπε όμως να μάθουν και να ξέρουν ποιόν επί τέλους εκλέγουν με τόσες τυμπανοκρουσίες και ασυναγώνιστον από άλλον συνυποψήφιο (!), για να μην μπορούν να επικαλεσθούν αργότερα άγνοια ή δήθεν παραπληροφόρηση. Εφ’ όσον δηλαδή εις ένα έκαστο των μελών της εν Αθήναις συνελθούσης Συνόδου της Ιεραρχίας εστάλη με φαξ, τουλάχιστον εβδομάδα προ των εκλογών, από την δική μας υπεύθυνη πηγή η σχετική ενημέρωση, θα περιμέναμε το ολιγώτερο κάποιον προβληματισμό ανησυχίας, ή να εζητείτο από μερίδα έστω των σεβομένων την θρυλούμενη «εν Αγίω Πνεύματι εκλογή» Ιεραρχών στοιχειώδης έλεγχος των καταγγελλομένων.


Μη λησμονούμε άλλωστε ότι ακόμη και κατά την ύστατη στιγμή προ της χειροτονίας (σε όποιο βαθμό της Ιερωσύνης, πόσο μάλλον του Επισκόπου!), εάν ήθελε εγερθεί δημόσια και αξιόπιστη αντίρρηση, επιβάλλεται ο σχετικός έλεγχος αμέσως, ώστε να θεωρείται όντως «λαοπρόβλητος» και «θεοπρόβλητος» ο χειροτονούμενος, «ίνα μη υπό αναξίων τα θειότατα τελεσιουργώνται» (όπως δικαίως απαιτεί η «Συμμαρτυρία του Πνευματικού», ήδη από την εις Διάκονο χειροτονία).


Εξ όσων όμως εδημοσιεύθησαν μέχρι στιγμής στα επίσημα Δελτία ειδήσεων, τέτοια ευαισθησία δεν φαίνεται ούτε κατά διάνοια να πέρασε από τις συνειδήσεις των εκλεκτόρων, έστω και ενός για δείγμα! Αντιθέτως, 2 επί 72 ή 74 εκλεκτόρων Μητροπολιτών έλαβεν, ο άλλοτε ‘αποδιοπομπαίος’ και περιφρονούμενος, ψήφους 63, ως ανεγράφη! Αυτό είναι ατυχώς το κλίμα που κατορθώνει να επιβάλει ισοπεδωτικά ή ‘ενός ανδρός Αρχή’ εις τον ιερώτατο θεσμό της Εκκλησίας που ονομάζομε από τους Αποστολικούς χρόνους ‘Σύνοδο’, και είναι ως γνωστόν, συνώνυμος του όρου ‘Εκκλησία’!


Και διερωτάται κανείς, με δικαιολογημένη αγανάκτηση, πώς είναι δυνατόν να λησμονούν και να αποπιούνται τις εν προκειμένω τρομερές ευθύνες των, όχι μόνον οι Επίσκοποι (οι πρώτοι πάντως ένοχοι και υπεύθυνοι!) αλλά και τα μέλη όλων των άλλων συλλογικών Σωμάτων στις διάφορες τάξεις του λαού του Θεού (Θεολογικές Σχολές, Μοναστήρια, ιδίως του Αγ. Όρους, πολυάνθρωπες Ενορίες και πλείστες όσες Χριστιανικές Αδελφότητες, κ.α.;).


Αντιθέτως, οι εν Ελλάδι και εν Αυστραλία Δημοσιογράφοι, έσπευσαν εντόνως εντυπωσιασμένοι από τις γενόμενες αποκαλύψεις μας να ζητήσουν εκτενέστερη ενημέρωση, πράγμα όμως που επιμελώς αποφύγαμε, παραπέμποντας όλους μόνο εις όσα περιέχει η έκδοση του ‘ΒΗΜΑΤΟΣ της Εκκλησίας’. Τα αυτά πρέπει να λεχθούν και για πλήθος πιστών, Κληρικών και λαϊκών, που ζητούσαν επειγόντως την Εφημερίδα μας.


Θα μπορούσαμε βέβαια και άλλα βαρυσήμαντα τεκμήρια να παρουσιάσουμε, τα οποία χαρακτηρίζουν εις το διηνεκές το γενικό ήθος και την ψυχοπαθολογική κατάσταση του νέου Μητροπoλίτη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελοπούλου. Δεν το πράττομε όμως, διότι με όσα ήδη κατηγγείλαμε εδώ, εδόθη επαρκής απάντηση εις τους εν Ελλάδι ‘διαπορούντας’ πώς έγινε εν Αυστραλία Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως ο περιπετειώδης Αρχιμανδρίτης.


Εάν χρειαστεί θα επανέλθουμε με τις επιστολές του Αρχιεπισκόπου

Αυστραλίας κ. Στυλιανού προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη
------------------------
ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ
ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.
ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥ
ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΕΓΡΑΦΕ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΧΩΡΑ 24/9/2003

Η ως άνω Εφημερίδα ομιλούσε δια τον Αρχιμανδρίτη, Βησσαρίων Κοκλιώτη Εγγεγραμμένο τότε στα Δίπτυχα Της Εκκλησίας 2003, σελίς 397 ως δεύτερο Εφημέριο του I. Ναού Αγίου Αντωνίου Χαλανδρίου. Ο ως άνω κληρικός ομολόγησε στην κάμερα του ΑΛΤΕΡ, την 29η Ιουνίου, ημέρα Σάββατο και ώρα 22. 30 μμ. στην Λεωφόρο Καβάλας Αγίας Αννης και Αγίου Πολυκάρπου, ότι μέσα του υπάρχουν δύο θεοί. Ο έντιμος και ο ανήθικος, όπως επίσης είπε, ότι «έχει ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις στους άνδρες. Το συγκεκριμένο θέμα, το «παρουσίασε το ΑΛΤΕΡ, την 1η Ιουλίου 2002, στην εκπομπή «ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΤΟΙΧΟΣ» και όλα τα Δελτία Ειδήσεων της ιδίας ημέρας και το έμαθε όλο το Πανελλήνιο.


Δι' αυτήν την Θεάρεστη πράξη του ως άνω κληρικού, συνήλθε το Συνοδικόν Δικαστήριον και με την υπ' αριθμ. 5/2003, κατ' εντολήν του τότε Αρχιεπίσκοπου του επέβαλαν, εν έτος ΑΡΓΙΑ, ενώ οι Ιεροί Κανόνες και συγκεκριμένα ο (15ος Κανόνας της Συνόδου Καρθαγένης), επιβάλλει την ποινή της καθαιρέσεως, Με αυτό το σκεπτικό, είναι δυνατόν να τιμωρηθούν πότε ο Κουμαριάνος και άλλοι για τη βόρβορη και δυσώδη ζωή τους εις την Εκκλησίαν! Βλ. Στοιχεία για τα προαναφερθέντα του Κοκλιώτη, Περιοδικό Εκκλησία Τεύχος 7/ Ιούλιος 2003, Καθημερινή 7/7/02, Χώρα 2/7/02, Απογευματινή 2/7/02, Esspreso 2/7/02 και Traffic 2/7/02. Σήμερα όμως αυτό το καλό παιδί εφημερεύει στην στην Αρχιεπισκοπή Θυατείρων και Μεγάλης Βρεττανίας.

------------------------------------
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ
ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ 18/3/2003

«Τό πρωτοβάθμιον Συνοδικόν δια Πρεσβυτέρους, Διακόνους και Μοναχούς Δικαστήριον της Εκκλησίας της 'Ελλάδος... Συνελθόν εις Συνεδρίαν την18η Μαρτίου 2003, ημέρα της εβδομάδος Τρίτη και ώρα 5η απογευματινή έν τω Συνοδικώ Μεγάρω... ίνα κρίνη καί δικάσει τόν Άρχιμανδρίτην Βησσαρίωνα Κοκλιώτη, κατά κόσμον ... Κληρικόν της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, κατηγορούμενον έπί:

α) κιναιδισμώ,
β) άνηθίκοις πράξεσι και
γ) σκανδαλισμώ της συνειδήσεως των πιστών καί συγκεκριμένως, ότι κληρικός τυγχάνων της Άγιωτάτης Αρχιεπισκοπής Αθηνών καί εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίου Αντωνίου Χαλανδρίου τής Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, την 1ην Ιουλίου 2002, ήμέραν Δευτέραν, ενεφανίσθη εις τόν τηλεοπτικόν δίαυλον 'Alter" καί δή είς την έκπομπήν αυτού ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΤΟΙΧΟΣ" καί παρεδέχθη ότι διακατέχεται από τό πάθος τής άρρενομανίας καί του κιναιδισμού, συχνάζων εις κακόφημους τόπους, ώς είναι ή περιοχή τής οδού Αγίας Άννης, ένθα αίφνιδιαστικώς κατελήφθη ύπό τών δημοσιογράφων τής ώς άνω εκπομπής, όχούμενος δίχα του Ιερατικού του Σχήματος πρός έξεύρεσιν ερωτικών συντρόφων, ώς καί ότι διά τής δημοσιοποιήσεως τών ανωτέρω διά τής τηλοψίας είς τό πανελλήνιον προεκάλεσε τόν σκανδαλισμόν τών πιστών, έπί άδικήμασι σαφώς προβλεπομένοις καί ρητώς τιμωρουμένοις υπό τών Θείων καί Ιερών Κανόνων ΚΕ' καί ΝΗ' τών Άγιων Αποστόλων, Ζ' του Μ. Βασιλείου ώς καί ύπό τών Γραφικών Λογίων Α' Κορινθ. ΣΤ 9-10 καί Ματθ. ΙΗ' 6-9, τής υποθέσεως αύτού παραπεφθείσης ενώπιον Αύτού, λόγω αρμοδιότητος, δυνάμει τής ύπ' αριθμ. 1/2002 παραπεμπτικής αποφάσεως του Επισκοπικού Δικαστηρίου τής Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών».
«ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
1.Απαλλάσσει ομοφώνως, ένεκεν αμφιβολιών τόν κατηγορούμενον Άρχιμανδρίτην Βησσαρίωνα Κοκλιώτην κληρικόν τής Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών τής ύπό στοιχείον α) κανονικής κατηγορίας, ήτοι τής έπί κιναιδισμώ κατηγορίας καί συγκεκριμένως ότι κληρικός τυγχάνων τής Άγιωτάτης Εκκλησίας τής Ελλάδος καί δή Αρχιμανδρίτης τής Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών καί εφημέριος του Ιερού Ναού Άγιου Αντωνίου Χαλανδρίου τής Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, τήν 1ην Ιουλίου 2002, ήμέραν Δευτέραν, ενεφανίσθη είς τόν τηλεοπτικόν δίαυλον Alter καί δή είς τήν έκπομπήν αύτού 'ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΤΟΙΧΟΣ" και παρεδέχθη ότι διακατέχεται άπό τό πάθος τής όρρενομανίας καί του κιναιδισμου, συχνάζων εις κακόφημους τόπους, ώς είναι ή περιοχή τής όδού Αγίας Άννης.

«Επιβάλλει τω κατηγορουμένω καί αθροιστικώς, δυνάμει τών διατάξεων τής παραγράφου 2 του άρθρου 11 του Νόμου 5383/1932 Περί Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων καί τής πρό Αυτών διαδικασίας κατά πλειοψηφίαν: τήν ποινήν τής ετησίου αργίας από πάσης Ίεροπραξίας


Ό Προεδρεύων του Πρωτοβαθμίου Συνοδικού Δικαστηρίου,

Ό Ιερισσού, Αγίου Όρους καί Αρδαμερίου ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ
Ό Μηθύμνης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Ό Νέας Ιωνίας καί Φιλαδέλφειας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Ό Νικαίας ΑΛΕΞΙΟΣ
Ό Φθιώτιδος ΝΙΚΟΛΑΟΣ 


Πηγή: Zougla.gr









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου